Torsdag.

Puuuuuh, skolan idag sög. Matteprov. Vilket jag
inte tror att jag hade ett ända rätt på (N) Det gick
verkligen sjukt dåligt, har nog aldrig skrivit så dåligt.
Satt och oroade mig för polissaken, men det hade jag
inte behövt, det gick super !

Jag har nog världens bästa vänner, Jag gick på stan med
hanna efter skolan. Hon lurade mig att vi skulle äta lunch
med hennes pappa som nyss kom hem från paris. Men när
vi kom dit så satt alla tjejer där med paket och de! Dom bjöd
mig på fika med, tack så supermkt :D Bilder på det kommer
imon, orkar inte det nu. Förresten så har även jag skaffat mig
en jävla farmville, hur kunde det hända? jag som hatar farmville ?

Jag är ledig imon, & tro mig. Det behövdes. Så därför blir det ist
att leka med emmy,mamma och lucas på öppnaförskolan. supermys !

godnatt !


Kommentarer
Postat av: Becca

förlåt för jättesent svar!



man klarar det man måste! man är mycket starkare än vad man tror:)

fin blogg du har btw!

2009-10-11 @ 00:03:19
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0