Måndag.

Ojda, känner att mina besökare dalar när jag inte har
skrivit nu på typ en vecka ;D Jag SKA bättra mig.

Nu kommer iaf massa bilder som jag inte har orkat lägga in
innan. Tex från min födelse, gymnasiemässiemässan, m.m

VET NI VAD ? :O:O
jag fick hem ett brev idag att jag ska på uttagning till lucia
på onsdag. Jag visste inte ens om det, mamma hade skickat in
det. Jag kommer verkligen dö, länge sen jag sjöng seriösa grejjer
och de, jag kommer trilla ihop av nervositet :O:O



Jag och brudarna redo för shoooooooow ;D haha


pffffffff

Tuff angelica ;D


ignorera mig, haha


Lite slarvigt gjorda flätor som jag gjorde till flätutställningen


Ny klänning och stökigt rum (Y)


Dom här fina flickorna med flera överraskade mig med
fika och paket på min födelsedag, tack pluttor !


domhär fina sakerna fick jag ;)

nu orkar jag inte fler ikv, godnatt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0