Lördag.

Lite tjejfest igår hos elin, trevligttrevligt !

Vet ni vad, jag blev kandidat till kalmars lucia :D
Jag va hos fotografen och så i torsdags ;)
Även om jag inte blir lucia så kommer jag va med
i tåget. Det spelar faktiskt ingen större roll för mig
om jag blir lucia eller inte, för jag tycker bara att
hela grejjen är jälvigt rolig :D
Jag fick hem papper igår, fick veta att vi i tåget (7st)
ska åka till polen, hur fan ska jag klara det? jag är sjukt
rädd för att åka båt :o

jag tror jag kommer dö ;D

Nu kommer snart Elin.M så kanske vi skulle träffa mirre, vi får se:D

pusssssssssss'


Kommentarer
Postat av: ebba

hej

2009-10-27 @ 16:45:44
Postat av: siri skywalker

du borde bli lucia, för du är vackrast på jorden, unge!!!! <3 love u.

2009-10-28 @ 19:31:55
URL: http://barbiespussy.blogg.se/
Postat av: ebba svar till siri

aw tack älskling (A)

2009-10-29 @ 18:45:16
URL: http://ebbbaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0