Tisdag.

Det blev ingen skola för mig idag. Igårkväll så typ knäppte det till
i mina bihålor och helt plötsligt var jag asförkyld, hade huvudverk och
en gnutta feber. Skitläskigt tycker jag. För hypokondriker som jag lite
smått är så inbillade jag mig att jag hade svininfulensan. Så typiskt mig!

Egentligen gillar jag inte att vara hemma från skolan, jag tycker inte om skolan.
Men det är sjukt långtråkigt att sitta hemma och glo i väggen helt utan sällskap.
Men idag var det skönt, mådde inte alls bra och sov i stort sett hela dagen.

Jag tänkte slänga upp lite bilder sen festen siri hade i lördags(som tillslut nästan blev
min fest också). Och måste bara säga, ett extra tack till er som kissade i korridoren
och spydde på mattan utan att tala om det, kalas ! hahaha



Linnsan och jag. Jag skulle klä ut mig till emo tydligen, rätt
misslyckat. haha


jag och johan. resten är rätt okända, hhaha.


Johan, siri och maria


okänd batmaaaaan


rock'n roll dunken (L)


ebba & emma

nu orkar jag inte fler. Ska sätta mig och kolla på andra avenyn nu.
Och ursäkta alla om jag skämmde ut mig och var allmänt cp den
kvällen ! haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0