Onsdag.

Idag pallrade jag mig iväg till skolan iallafall.
Väl i skolan var det ngn snubbe från goldwell där,
jag beställde hölster och clips (Y) han trodde att
det skulle komma någon gång nästa vecka. kalasbra!

Jag kom att tänka på en sak idag. Att jag har verkligen
noll koll på vad jag ska göra för något ( som är rätt viktigt).
Därför tänkte jag punkta upp lite grejjer nu !

* 29 november - Vi i luciatåget ska vi bli intervjuade på larmtorget
* 1 december- 4 december - Då bär det av till Polen (åter med Luciatåget)
* 20 november? - Köning för rugbybiljetter
*26 november? - Rygby ! om jag nu lyckas få biljetter

Kommer säkert på massa fler viktiga grejjer sen, haha kasst !

Nu ska jag dränka mitt huvud i olivolja sen blir det att kolla bonde söker
fru med mamma och siri !


skalleper och jag, moahaha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0